VOIP Telefonování

Od 19.12.2014 se mění přístup k uživatelské VOIP zóně.
POZOR - Informace na IZ.FAYN.CZ nejsou aktuální !!!

Ve spolupráci s firmou IPEX Vám nabízíme možnost telefonování pomocí připojení k Internetu. 

Pokud nevlastníte pevnou telefonní linku nebo hledáte způsob, jak snížit náklady na telefonování, vyzkoušejte VoIP telefonii.

Co to znamená?

      • možnost volat na všechna běžná telefonní čísla /pevné linky, mobily, zahraničí/
      • mít  přidělené pevné telefonní číslo a být dostupný pro přátele z jejich telefonních přístrojů
      • nižší náklady v porovnání s pevnou linkou nebo mobilem, žádný paušál ani smluvní závazek.
      • možnost jednoduše přenášet telefonní číslo s sebou tam, kde je dostupné připojení k Internetu.

Co budu potřebovat?

      • kromě připojení k Internetu /dostatečně kvalitní a nezarušené, nejlépe v pásmu 5GHz / pak VoIP telefon nebo VoIP bránu, ke které lze připojit klasický přístroj

Co mě to bude stát?

      • pořízení potřebného zařízení  v cenové relaci 1000Kč /brána/ - 2000Kč /VoIP telefon/
      • jen skutečně provolané minuty s možností volat v rámci VoIP sítě zdarma – více najdete v ceníku VoIP/aktivní/

 Co to bude stát ostatní?

      • pokud Vám budou volat Vaši přátelé z běžných telefonních přístrojů, pak platí jako při volání na pevnou linku

Službu nabízíme formou předplaceného kreditu bez nutnosti uzavírat jakoukoli smlouvu. Neúčtujeme žádné měsíční paušální poplatky. Jednoduše platíte pouze to, co provoláte, a to formou dobíjení kreditu. Dobitý kredit je nevratný.

Pokud kredit vyčerpáte, nebude možné z telefonu až do dobití kreditu volat. Stav kreditu lze kontrolovat a přístupové údaje ke svému telefonnímu účtu měnit přes klientskou zónu na adrese http://voip.rorys.cz

Dobití kreditu se provede zasláním Vámi zvolené částky na účet 2900436378 / 2010 s variabilním symbolem odpovídajícím Vašemu telefonnímu číslu a specifickým symbolem 200.

Minimální výše dobití je 100Kč. Ceny za volání se řídí platným ceníkem dostupným na www.rorys.cz. Kredit Vám bude připsán na telefonní účet do 24 hodin po obdržení platby na náš účet. Pokud uvedete nesprávný variabilní či specifický symbol platby, nelze zabezpečit jeho správné a včasné připsání na Váš účet. V takovém případě se obracejte se svou stížností na email servis@rorys.cz.

Novým zákazníkům poskytneme 20Kč kreditu zdarma (což představuje přibližně 40 minut telefonování do pevných sítí v ČR mimo špičku).

Chcete-li se dovědět ještě více nebo si službu vyzkoušet, kontaktujte nás servis@rorys.cz

Aktualizováno ( Pátek, 02 leden 2015 )
 
 
  Design by augs-burg.de & go-vista.de